Tiden som försvann

det var den 27 mars 2008 när det inträffade, helt plötsligt var tiden försvunnen och den lilla flickan undrade hur hon skulle hinna med allt.
Det dök upp en tanke, skulle hon bara strunta i allt och lägga sig i sängen för att lugnt somna in och f å drömma söta drömmar? Men nej, tanken förskjöts och istället började hon städa och dona bara för att en liten stund senare erfara att tiden än en gång flytt sin väg.

Ett snabbt inlägg i sin älskade blogg, inte mycket intressant men ändå ett tecken på liv, flickan borstar sina tänder, pussar sin pojke och somnar.......



oki, jag har totalt snurrat iväg, men JAG hade iaf skoj och ärligt talat har jag inte blekaste aning om var tiden tog vägen idag...
Men solen sken hela dagen, jag shoppade, åt en bulle och har mått bra precis hela dagen, sååå underbart!!!!
Nu är det dock dags för sängen så inte mycket bloggande idag, men det lär jag ta igen imorgon, då kommer det att visas upp nya shoppingfynd blandat med annat smått...:)
Sov gott därute.

Å, Malin, va skoj det var att se dig på riktigt:) Så fin så! Kände mig lite som en stalker...haha...men så´n är jag.
Din lägenhet verkar ju vara något alldeles speciellt...hahahaha.........nä, det är den säkert, kanske tom finare än din teckning...och avis på garderoberna (har ju förvisso inte sett dom och du äger dom inte ännu men ändå)


Kommentarer
Postat av: MALIN

hahahaha... vad söt du är ;) DU ska minsann få komma hem till min lägenhet så ska jag bjuda på allt jag kan göra.. sockerkaka och makaroner ;) haha.. en härlig blandning!! Jag ska iofs in till staden idag och om jag går förbi linnet så lägger jag undan det på en gång såklart ;) Annars tar jag det imorgon när jag jobbar, om det kommer in något! ;) SÅå kul KRAAAM på dig snygga kvinna!

2008-03-28 @ 08:57:04
URL: http://maaaliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0