Snö igen:(

Idag hade jag planerat att studsa in i duschen så fort jag vaknade, ha klänning och gå ner på stan och bara njuta...
Men vad händer? Jo jag vaknar, tittar ut genom fönstret och det snöar.
All lust att överhuvud taget gå utanför dörren försvann.
Nu blir det dusch, disk, tvätt och städ istället...

Förhoppningsvis slutar det snöa senare så att jag kan ta mig en promenad utan frostskador.
Då blir det sofis mode och lite smågodis tror jag....100g kan man väl få unna sig. Klockan 21.00 blir det starter wife, godiset och en stor kopp kaffe:)

Tänkte lägga upp lite bilder på hemmet när det är färdigstädat för dagen...och bilder på min nya kavaj med guldknappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0