Kurra gömma med kamera-laddare

Va tusan...eller rättare sagt var tusan? Kan inte hitta laddaren till min kamera:( Min fina nya rosa casio.
Har letat överallt, eller tydligen inte riktigt överallt men förstår inte var den gömt sig.
Svårt att lägga upp bilder när inte kameran känner sig pigg...

Hela helgen har gått i mys-stil så outfit-bilder vore överflödigt. Tror att dom flesta kan föreställa sig ett par leggins å huvtröja utan bild-hjälp.
Skulle ha vart på inflyttningsfest hos en av A´s arbetskompisar i lördags men varken jag eller A hade mer energi än att vi ibland tog oss till toaletten så vi stannade i soffan och tittade på två filmer istället.
Kändes otroligt slött men vi tog igen det med råge när vi igår tog en powerwalk på 2½ timme!!! Vet nu hur de flesta av uppsalas bostadsområden ser ut och mina fötter pryds av mindre fina blåsor. Dags att investera i ett par nya skor!

Idag skulle jag gå upp till akademiska, klev upp ur sängen med ett studs....AJ!!! mina vader är sjuka och då menar jag SJUKA. Blev en cykeltur i tragiskt väder...SNÖ.

När kommer våren? Vill spatsera runt på stan i klänning och ballerinas med på sin höjd en vårjacka över. Vill kunna njuta av att gå och titta i skyltfönster och inte bara rusa från butik till butik bara för att händerna ska få hålla sig till en ljusblå nyans och inte bli lila.

Men men...snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0