Kate Moss för Topshop...igen

Lovade att jag skulle lägga upp bilder på min favoriter från Kate Moss´ nya collection för Topshop och här kommer de.
Måste dock till min besvikelse erkänna att jag inte hade några problem att bara välja ut fyra plagg, moss nya hade inte mycket att komma med alls.
Därför blev det en "Hot & Not" här...för att visa vilka plagg som jag inte ens vet om kate själv skulle vara snygg i, vilket säger en hel del:)

image83



image84
Klänningen är lite rolig, särskilt som jag föll totalt för den vänstra, men tyckte att den
högra var ful...???
Skinnjackan är jättefin och det är kul med en
lite annorlunda skärning. Skulle dessvärre inte sitta snyggt på mig.
Både tee:n och scarfen är riktigt fina och skulle
jag lätt slänga på mig till ett par stuprör i vår.

Som sagt, gillade inte kombinationen av tyger i den högra varianten av klänningen.
Seriöst, finns det byxor med snörning som är snygga?
...eller shorts för den delen? ( jag har aldrig sett det!)
Till sist, det kan säkert vara festligt med satinbyxor och det finns säkert någon
fotomodell där ute som dom skulle sitta snyggt på ( Kate?) men för oss vanliga dödliga
så blir det mer varning, varning, varning! allt syns i sådana byxor, celluliter, ojämnheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0