Härlig dag...

...och solen skiner:) Har en ganska allvarlig misstanke om att jag består av klorofyll.
Nej, jag är inte grön men jädrans vad jag är beroende av sol. Vet att dom flesta mår bättre när det är ljust och soligt men jag är verkligen extrem. Som en helt annan människa! Fråga A.
Var lite orolig eftersom vi träffades i maj och jag var i mitt esse hela första tiden...så kom augusti och vi hade flyttat ihop. Sakta men säkert tilltog kylan och mörkret och den glada, spralliga, hyperaktiva jag som inte kunde sitta still i 5 minuter började så smått sjunka in i djupare och djupare dvala.
Frågan var: skulle A fortfarande älska mig? Svar:jaaaaaaa:)

Nu blir det en härlig kopp kaffe och några avsnitt av gilmore girls, som damp ner med ett jubel i brevlådan härom dagen...ja, jag är beroende av både kaffe och gilmore...det förhöjer mitt liv.

Sen blir det ut i solen på promenad.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Jaha, är det DET som gör att man är så sol-beroende? ;-)

2008-03-23 @ 16:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0