Fredag med snö

Blev inte alltför glad när jag tittade ut genom fönstret nyss och såg att det hade börjat snöa.
Längtar så efter våren, värmen, sprittet i kroppen och inte minst vårkläderna!

Dagens uppdrag är följande:
  • ta hand om alla nytvättade kläder
  • dammsuga
  • betala A´s parkeringsböter *2
  • Köpa present till A´s lillasyster som fyller 14 idag
  • försöka hitta lite småfynd på stan
  • Ut till A´s familj på kalas
Tänka sig, lilla C fyller 14 idag. hon är så himla söt och go, tycker att det är jätteskoj att A har en sån liten sladdis till syster.

Men nu är det dags för mig att sätta fart, vill att det ska vara fint när kärleken kommer hem, så att vi kan ägna helgen åt varandra istället för åt städning.
Måste verkligen köpa ett par nya svarta leggins alt. svarta stuprör, foundation och en hårstomme idag. Önskar att jag hade pengar å bara kunde shoppa loss men det blir till å försöka hålla sig till det jag absolut behöver.

Ska försöka lägga in en dagens outfit här senare och kanske även lite shoppingbilder....
Ha en mysig fredag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0