uppdatering-syningen

hmm....ja då var jag klar med min första kreation, men inte den sista.
Å tänker ni, blev den så bra? svar: NEJ! det var ju just det den inte blev och jag tänker minsann inte ge mig innan jag har sytt något som andra kommer titta på med beundrande blickar.
Ja, jag är väl medveten att det kanske kommer att ta mig några år innan det målet är nått!

Hur gör ni där ute? Är ni bara födda med någon slags gen som gud glömde när jag tillverkades? eller vad?

Nu tänker jag iaf inte vara kreativ mer för idag, det börjar nämligen bli sent och min symaskin som möjligtvis härstammar från 1:a världskriget låter inte någon vara ostörd....å då har vi ändå betongväggar!

Så det blir soffan nu, ska försöka sitta ner utan att studsa upp och ner.
Helst skulle jag äta godis också men jag vet att jag bara får ångest efteråt så jag får nog skippa det :(
Vill att A ska komma hem....men imorgon så :)  jippi! och då är det en speciell dag också.

Men det skriver jag om i morgon samtidigt som jag lägger upp bilder från dagens kreativitet....så att ni kan gotta er och känna att ni iaf är bättre än någon på att sy =mig :) vill ju glädja någon!

pussar & kramar
-
skaparglädje känns mest som skaparblääää för tillfället-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Leia!
Tack för din söta kommentar, värmde verkligen! :-)
Har tittat igenom din blogg i någon timme nu, superbra måste jag säga! Har lagt till dig i mina favoriter, kommer kika in varje dag på min bloggrunda! :-) Många kramar!

2008-04-03 @ 21:04:05
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se
Postat av: Sara

Tack så mycket! det hoppas jag med :D
Hoppas du får en kanon helg!

2008-04-04 @ 09:50:03
URL: http://yaiza.blogg.se
Postat av: MALIN

hörru vad säger du bruden, ska vi ses idag? :)

2008-04-04 @ 10:24:07
URL: http://maaaliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0