Tar gladeligen emot tips!

Måndag...grått ute och det regnar :( men det snöar iaf inte så jag är glad ändå.
Idag blir det en rejäl städdag, det behövs!!!
A har åkt till växjö på jobb och jag är ensam hemma.......IGEN.
När A bara är hemma över helgen blir det inte mycket städa och fixande gjort, man vill ju ägna tiden åt varandra istället, så nu när han har åkt så är det dags att ta itu med disk, dammsugning och tvätt.

Det är dessutom bra om jag håller mig hemma, kan inte göra av med några pengar då.......och jag är fattig vill jag lova. Tre veckor kvar tills pengarna ramlar in igen, någon som har tips på hur man får in extra pengar?
Då menar jag ett tips som inte går ut på att dra in på utgifterna för det går inte...

Sen har jag satt upp ett mål: ska gå ner 5 kg på 4 veckor, JAG SKA!!!! Orkar inte gå runt och se ut så här, så nu får det bli ändring.
Lång powerwalk idag till att börja med.

Så: tips om extrapengar och hjälp att gå ner i vikt emottages tacksamt! Kom igen nu, jag vet att ni kan!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Gå inte ner i vikt...

2008-04-07 @ 13:35:05
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: Sofie

Vikten tycker jag du ska skita i! Du verkar ju ha en jättefin kropp som jag tycker du ska vara nöjd över. Däremot det där med ekonomin, det är ju alltid ett bekymmer. Mitt bästa tips är blocket/tradera sälj något du inte behöver! :-)

Eller ring och smöra lite för mamma... ;-)
Kan funka ibland, hihi.

2008-04-07 @ 14:07:34
URL: http://litendelavmig.blogg.se
Postat av: Lizette

hos tex ciao.se kan man gå med och få lite pengar för att fylla i undersökningar via nätet. Undersökningarna trillar in rätt ofta faktiskt! Jag är med där och det är inga jobbiga grejer (men inte heller så stora pengar...men det är alltid nåt, om man ändå har lite tid över!).

2008-04-07 @ 16:34:13
URL: http://yvonne.blogg.se
Postat av: Sara

Det är ju mycket hysteri kring vikt och grejer, jag själv har gått ner en hel del den senaste tiden, bestämde mig för att göra något åt det när jag verkligen inte trivdes med mig själv. Idag trivs jag skitbra med mig själv, det är ju viktigast tycker jag, vad än folk än säger. Ett stort tips, viktklubb.se, kostar en slant, men det är en droppe i havet mot hur i allafall jag mår nu, man får koll på vad man stoppar i sig och man slipper hålla koll på det mesta och det har fungerat skitbra. Hade aldrig lyckats så som jag gjort utan det, det är en stor hälsovinst. Det är typ som en matdagbok på nätet, privat & enkelt. Piggare, gladare och framförallt en mer nöjd tjej är iallafall jag idag. lycka till!

2008-04-07 @ 22:30:47
URL: http://salin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0