Solen tittade fram

image103Det behövs verkligen inte mycket för att mitt humör ska gå från deppigt till aogolikt glatt! Är det verkligen så här med alla? Misstänker starkt att jag är extrem...åt båda hållen.
I allafall så började solen lysa och helt plötsligt så studsade jag in i duschen, slängde på mig kläder och var full av energi...så himla skönt!

Nu längtar jag verkligen tills det blir vår på riktigt och man bara kan slänga på sig en kofta, ett par ballerinas, solglasögon, gå ner på stan och bara njuta!!!

Skulle inte ha något emot att se ut som Nicole, nu är hon ju alltid lika råsnygg men "tröjan", solglasögonen och inte minst väskan med stort V ......snälla ge mig....någon vem som helst :)

Nu blir det snabbis ner på stan för att fixa presenten och lämna tillbaka en tröja (måste ju betala för presenten också)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Jozephine´s mode

Se där! Du fick lite sol, underbart... Hoppas du haft en bra dag:-) Kram

2008-04-04 @ 22:27:49
URL: http://www.jozephinesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0