med hopp om morgondagen

Först och främst vill jag såklart ha sol men det verkar visst inte bli så, sedan finns det givetvis minst 100 andra saker som skulle kunna göra morgondagen till den lyckligaste i mitt liv...4 miljoner på kontot tex.

Nä, det jag syftar på i rubruken är att jag hoppas att jag får mitt bekräftelsemail imorgon!!! Förstår inte vad det är som dröjer så. Håller på å "byta blogg" och när jag väl har börjat vill jag att allt ska ske NU!
Självfallet blir det så att jag drar mig lite för att sprudla ur mig alla ideér och inlägg nu när jag vet att jag snart ska sitta å dra över allt till en annan sida men......det kommer.

Sedan kommer A hem imorgon, min lilla hunny darling! då ska jag ta hand om honom eftersom han tydligen blitt krasslig igen:(

puss, kram och sussa sött

Kommentarer
Postat av: Sally

Vill också ha sol!!! Idag snöar det i Stockholm.

Tack för en skön blogg!

2008-04-09 @ 07:23:31
URL: http://sallybloggar.blogspot.com/
Postat av: LillaMia

Man ar aldrig for gammal for att ha en sot spargris :) Jag vill ocksa ha 4 miljoner kronor! Hoppas att du har en bra dag aven fast det ar sno ute? :)

2008-04-09 @ 08:45:01
URL: http://lillamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0