Det är ju inte jobbigt!

Idag har jag en så´n där dag när allt känns jobbigt, tungt och bara som en massa måsten...
Fast egentligen så ska jag bara ner på stan och köpa en present och sedan städa undan efter min katastrofalt misslyckade systuga igår.

Jag och A träffades för första gången för 11 månader sen så jag tänkte att jag skulle köpa en sak som han önskar sig, vad det är får ni se sen för han brukar smyga in och läsa här ibland ( puss på dig)
Det jobbiga ligger inte att ta sig ner på stan utan det är att duscha, klä på sig osv....och helt seriöst....det är inte jobbigt det heller!!! skärpning maja ( ja det är så jag heter)
Om jag har tur så ska jag träffa Malin också....vore skitskoj...får se...sov som en gris så hon kanske redan har vart nere,

Ikväll blir det sushi, uppsala har världens bästa sushi. Nej, det har nog Japan men sveriges bästa iaf! Det är våran nationalrätt, så fort vi firar nå´t - sushi, ska belöna oss - sushi, har fått lön - sushi....ja ni ser mönstret va?

Nej, nu ska jag hälla i mig den sagolika dryck som går under namnet KAFFE och då kommer jag bli glad, pigg, sprallig och studsa ner på stan med ett leende.

Glöm inte bort att le därute....finns det något finare än ett leénde? Gör världen lite finare!!

just ja, ska slänga upp en bild på min skapelse...

Kommentarer
Postat av: mulin

Är det du på bilderna runt din blogg? Jättesöt!!

2008-04-04 @ 12:30:04
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Miriam

Hoppas det blir bättre :D

2008-04-04 @ 12:35:30
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0