2 flugor i en smäll

Tror inte att jag har varit ensam om min frustration över blogg.se som under helgen skulle byta plattform. Beräknad tid var någon timme men under 2 dygn var det omöjligt att logga in, dessutom fungerade inte den nya plattformen så det är återigen den gamla som gäller.
Men nu är det löst och bara att blogga på igen:)

Den andra saken som löst sig är mysteriet med den onda linsvätskan!
Igår fick jag reda på att det var ren väteperoxid som jag hade haft i ögat......inte konstigt att det gjorde ont och jag är glad att det inte blev några men.
Nu har jag köpt en annan vätska och ögonen är glada:)

Nu: ett hopp in i duschen och senare kommer ett inlägg om mitt drastiska frisyrbyte igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0